fredag 7 oktober 2011

111007

Idag har jag åkt skidor! Sjukt kul! :D Vi åkte till Mount Hutt (typ 1,5 timme med bil). Det var inte jättestort, men dom hade några backar. Eftersom det är slutet på säsongen så var backarna inte i toppskick, det blev lite slaskigt och uppkört på slutet, men det var ändå riktigt kul. Rätt dyrt (ca 500 för ett dagskort) men lätt värt det :)

Imorgon ska jag få se var Rebekah jobbar, hon har bara visat typ var det ligger, men nu ska jag få följa med dit och sen på kvällen blir det middag med Johanna och Anja, två andra Au Pairer, båda från Tyskland. På söndag ska vi tydligen till kyrkan. Båda Rebekahs föräldrar jobbar där. Jag vet inte vad det är för kyrka, det kanske kan vara bra att ta reda på det innan vi ska dit...

Det är allt jag vet just nu, kanske tar en sväng till Riccarton Mall på söndag också, vi får se vad som händer. Trivs iaf fortfarande riktigt bra här! :)

/Sara

1 kommentar: