torsdag 10 november 2011

Dans

Insåg att det är ett tag sen jag kladdade här så nu kommer en uppdatering!

Vad har hänt sen senast? Inte särskilt mycket nytt. Allt rullar på som vanligt. En grej som faktiskt har hänt (som jag aldrig trodde skulle hända) är att jag har varit på danskurs. Ni är säkert lika chockade som jag, men det är faktiskt sant :) Sanne dansade tydligen mycket i Sverige och hon hade varit på nån kurs här och i tisdags lurade hon med mig på en nybörjarkurs i West Coast Swing. Det gick över förväntan! Jag var inte sämst och det var faktiskt kul. En del trevliga människor också vilket var ett plus. Så nu är det tre veckor kvar på kursen.

Idag var vi (jag, Jackson och Lucy) på A&P Show. Det beskrivs bäst som en JÄTTEstor marknad/utställning/mässa typ. Dom hade massa bondgårdsdjur (hästar, kor, getter, lamor, alpackor, grisar och, så klart, får), det fanns en del karuseller (tänk tivolit på Selånger eller GF fast lite större), utställning av gamla och nya bilar, traktorer och ångmaskiner, en del uppträdanden osv. Det blev en riktigt lyckad dag och jag hittade både dit och tillbaka utan att köra vilse. Måste tacka Sam för den fantastiska kartan! Jag hittade till och med hem fastän det var massa krokiga vägar för att komma ut från parkeringen! Heja mig! :)

Imorgon är det Public Holiday (typ röd dag) för alla i Canterbury så då blir det stranden igen med Anja, Joan, Alyssa, Corinna, Jana och ev några fler. Håller tummarna för bra väder!

Jag har också försökt fixa så det ska bli lättare att kommentera, jag vet fortfarende inte om det funkar, men tänkte att ni kan få berätta det för mig :)

Det blev inte direkt nån lång uppdatering, men nu vet ni lite vad som har hänt sen sist :) Avslutar med några bilder, en från när jag var med Ralinga till stranden i måndags och resten från A&P Show som vi var till idag.









1 kommentar:

  1. Vilka sötnosar! Stranden ser också helt OK ut... Själv letade jag fram stora vinterjackan i morse, men tänk inte på oss du...

    SvaraRadera